Wednesday, August 26, 2009

Blog Buddies

What a GREAT day yesterday was! I got my braces off!! Whoo hoo! I feel normal again!!! I can eat what I want, chewing gum is more meaningful, brushing my teeth is awesome....now that the "barb wire" is gone....it is awesome. I have a clear little retainer I have to wear....for the rest of my life. That is perfectly fine with me. After getting my braces off I had a dinner date...with Ginger @ Law of the Land! We have been emailing for a while now, but yesterday was the first time we actually met. It was so much fun. I felt like I have known her all of my life. She is a TINY TINY little thing....I look like Big Bertha next to her! UGH!!! She is absolutely precious! When I told me friends I was having dinner with a blog friend, they were a little worried that Ginger was gonna turn out to be "Bubba" , weighing 280lbs who was gonna kill me and stuff my body in a suitcase....well.....it's not Bubba. I wasn't worried about that anyway...it's not like we met on some online chat site!
We must have talked about every topic known to man! It was just really fun. I am going to be in Jackson, MS in October and November for a wedding, so I hope we can get together then. She did bring us some peppers. Which is perfect because I plan on making some pepper sauce tonight. I gave her a cardinal flower. I have much more to send her later in the fall once I start dividing.
And this is why I love blogging! I have met so many wonderful people that I would otherwise never gotten to know! Ya'll are great!

19 comments:

Kim and Victoria said...

You both look so great! I can just imagine how much fun you had!

tina said...

How wonderful to meet a good blogging friend! No worries for sure-just another way to meet some friends who have the same interests as you.

Darla said...

Beautiful blogging buddies in these photos. You look great.......love the smile!!!

Lou Cinda said...

Look at those perfect pearlie whites!!! Gorgeous! Simply gorgeous!!

So glad ya'll had a good time. My friends totally do not get the blogging thing! Go figure!

Lou Cinda

Dirt Princess said...

K&V we did have fun! We would have lots of fun at your place!

Tina I can't wait to me more!

Darla thank you!

LouCinda...they aren't pearly white yet...as I am typing this I am sitting here with my 2nd round of Crest Whitening Strips for the day! LOL!

Becca's Dirt said...

You both look great. I know it is relief to have the braces off.

Florida Sue said...

I will say it again, you are beautiful. I would take you out to lunch in a heartbeat. Yup. You Darla and myself. I might be the old biddy of the group, but I bet we would still have lots of laughs.

Anonymous said...

Meeting bloggers is awesome and you look beautiful! Congrats on getting the braces off.
Anna/Flowergardengirl.wordpress

Catherine@AGardenerinProgress said...

How fun! You both look great and sounds like you had lots of fun visiting.

Ginger said...

Awww you're so sweet (check is the mail for that "precious" compliment - LOL!!!). I had an awesome time and it was just like we've known each other for years! Can't wait to see you when you come up here!
Thanks again for the cardinal flower! It is so special to have a plant not only from a blogging friend, but from a blogging friend's grandmother's garden!
As everyone else has said, your teeth/smile look AMAZING! Wish I had worn my retainer to keep my teeth straight, but oh well, I'm definitely not getting braces again!!
OK, now that I've worn out the exclamation point key on my keyboard, I'll shut up! :)

Ginger said...

Umm Ok I just had another thought --- is that "precious" like Gollum (My Preeeeeccccciioouus?) LOL :)

Susie said...

DP your smile looks great! I know you were happy to get that metal out of there. How fun that you and Ginger finally got together. Looks like ya'll had loads of fun.

Teresa said...

If I ever get to Bama... we're going out to tear up the town, girlfriend! Looks like y'all had a blast.

Tootsie said...

darn....I want to meet you for supper!!! I wish we lived much much closer! come to Canada...K?
oh and you were gorgeous with the braces...but WOW...your smile is pretty now !

Tootsie said...

not that it wasn't before....lol

Debbie's Garden said...

Does your face hurt from smiling so much now? All the things you can eat now! apples, carrots, gum, popcorn.... the list goes on.

Lisa Blair said...

Too cute!!

Y'all will have to call me if you get together in Jackson. I would love to chat it up with you two!

Tatyana@MySecretGarden said...

The Internet is great, it brings us closer to each other! You both look great, and what is more important - happy!

Carol @ TheWritersPorch said...

DP...don't you just love us Mississippi bloggers? HA! You look wonderful! Soon you,me and your Mom need to get together! By the way you have an award waiting at the porch! :)

Please sign my guest book :)

Blotanical

Blotanical

Translate

My Blog List

My Blog List